امتحان تستی

امتحان تستی تو معجون گل و مخمل و نوری ...

یکی از محبوب ترین انواع امتحان. هر چه گزینه ها از هم دورتر و فاصله صندلی ها به هم نزدیک تر باشد محبوب تر می شود.

معمولا عینکی ها و آنهایی که پول ندارند نمی توانند از جنبه های مثبت این امتحان هم سودی ببرند در این روش شما می توانید با تمام اعضا و جوارح بدنتان تقلب کنید.

بازرسان حقوق بشرامتحان تستی را انسانی ترِِین روش سنجش اطلاعات اعلام کردند.
 

آدولف هیتلر

 

همیشه معتقد بود خوانندگان جراید به 3 دسته تقسیم میشوند!(بر گرفته از کتاب نبرد من به قلم هیتلر)

1):کسانی که آنچه را می خوانند باور می کنند.

2):کسانی که به طور کلی هیچ چیزی را باور نمی کنند.

3):گروهی که دارای طرز فکری مخصوص هستند و همه چیز را با انتقاد می نگرند و درباره آن قضاوت می کنند.

به پند ها اصلا عمل می کنید

 

۱):شکست به این معنی نیست که این کار نمی شود،بلکه به این
معنی است که از این راه نمی شود،هنوز هزاران راه دیگر در
پیش روی توست.
۲): همه چیز تغییر می کند زندگی پویاست و همین پویاییست که آن را
تا این اندازه زیبا و غیر قابل پیش بینی کرده است.
۳):عمر شما از زمانی شروع می شود که اختیار سرنوشت خویش را در
دست گیرید.

هرمنوتیک مدرن و منطق مکالمه

دستِ کم در افق دانایی من، هرمنوتیک مدرن میانة نسبی گری رادیکال و خردباوری افراطیست؛ منطق مکالمه – به زعمِ من – راهگشاست: میگویم تا بشنوند؛ میشنوم آنگاه که میگویند و در این میان راهی جستجو میکنم برای نزدیکی اذهان و درک دیگری.

من کیستم!؟
من کیستم!؟ "اوبرمانِ" دو سنانکور میگوید:
برای جهان هیچم، اما برای خودم همه چیز.